#PROACTIVEcrtice
Matija Krivošić
Hiper-sve društvo je sintagma oko koje je prof. dr Dejan Verčič vodio svoje izlaganje na PROACTIVE konferenciji – ”U početku bijaše riječ: odnosi s javnošću kao meka moć”. Istina i javno mnijenje su pod velikim pritiskom generalnog stanja hiperglobalizacije, hiperkompleksnosti, hipermoderne, hipernarcisizma, hiperdemokracije i hiperpotrošnje. Subjektivitet i individualnost glavni su ”simptomi” društva u 21. vijeku, jer su ljudski prohtjevi postali, de facto, instant i megalomanski.
Post-literarno društvo u kom živimo, ne samo da propituje, nego i ne prihvata autoritete – nauke, institucija, znanja – bilo čega. To za nas u komunikacijskoj profesiji znači da su profesionalni i etički komunikacijski izazovi naglašeniji nego ikad prije.
Verčič nas je podsjetio na antičkog filozofa Aristotela i njegovo promišljanje kako je smisao života – traženje sreće – samo ako smo u zajednici (zoon politikon). Kolektivitet, kroz zajednički rad i odgovornost, je ono čemu se trebamo vratiti, naročito u struci odnosa s javnošću, jer, prof. Verčič prenio je podataka da danas jedan novinar ide na sedam praktičara/ki odnosa s javnošću.
Strateško, integralno komuniciranje je budućnost struke odnosa s javnošću – glavna je poruka predavanja prof. Verčića.