Komunikolog u marketingu, satiričar i kolumnista, scenarista i pisac. Konsultant je za tržišnu komunikaciju i jedan od prvih profesionalnih kopirajtera u Srbiji.
Autor je brojnih komunikacijskih kampanja za proizvode, usluge, industrije i trgovine, političke organizacije i države institucije. Kreativni, komunikacijski, advertising i brand konsultant sa dugogodišnjim iskustvom u kreiranju medijskih sadržaja za domaće i inostrane kompanije.
Predavač je na Fakultetu za medije i komunikacije od 2011. godine.
Preduzetnik od 1997. godine. Poseduje istovremeno tržišna, korporativna i akademska iskustva i znanja, kako teorijska tako i praktična.
Radio je kao kopirajter u agenciji Saatchi & Saatchi, kreativni direktor u Ogilvy & Mather i direktor marketinga u nekoliko kompanija.
Dobitnik nekoliko advertajzing nagrada, od čega su neke Zlatni pobednik festivala u Firenci, Zlatni bobanj Portorož, Zlatna ruža Montre, Zlatna ideja Novi Sad. Kolumnista je u Novoj Ekonomiji i Otvorenom parlamentu, ranije pisao kolumne za Dnevni Telegraf, Evropljanin, Nin, Večernje novosti i platformu Okruženje.
Široj javnosti poznat je i kao jedan od urednika i tekstopisaca “Indeksovog radio pozorišta”, a kasnije scenarista i koscenarista “Indeksovog pozorišta”. Zajedno sa Dragoljubom Ljubičićem Mićkom i Dražom Petrovićem jedan je od autora emisije „PLjiŽ“.
Dobitnik je nagrade “Branko Ćopić” za satiru i Nevenove nagrade za dečju književnost.
Autor je više knjiga i jednog scenarija snimljenog igranog filma.
Radoznala istraživačica i neumorna realizatorka, strastveno obuzeta bihevioralnom naukom i bihevioralnom ekonomijom. Govornica na brojnim konferencijama, predavačica, mentorka i kouč, diplomirala je na Hemijskom fakultetu Univerziteta u Beogradu, ali je uspešnu akademsku karijeru veoma brzo zamenila preduzetničkim životom. S razlogom.Osnivačica je – i direktorka – agencije Blumen group, Fondacije ZRAK i start-up projekta Biljologija Uspeha i autorka brojnih kreativnih projekata.
U brojnim udruženjima, u kojima ima vodeću ulogu, konstantno se zalaže za mnogo uticajniji “ženski princip” u biznisu i preduzetništvu – pre svega zbog blagodeti koje društvu donose razumevanje i prihvatanje različitosti i raznovrsnosti ženskog i muškog principa. U poslu i u životu.
Iza Nataše je 30+ godina preduzetničkog iskustva, 25+ godina iskustva i učenja u komunikacijama i marketingu, 10+ godina u profesonalnom koučingu i mentoringu i više od 25 najznačajnijih nacionalnih i međunarodnih priznanja.
Rođena i odrasla pre internet ere, self-made komunikacijska ekspertkinja, baštovanka i istinski poštovalac prirode. Majka, kćerka, sestra, prijateljica i sve što uz to ide. Uvek radoznala učenica, posvećena stvaralaštvu.
Nataša je, u drugom mandatu, globalna predsednica Međunarodne asocijacije za odnose s javnošću – IPRA i jedna od 15 liderki iz celog sveta – alumnistkinja Fortune Most Powerful Women – U.S. Department of State Global Women’s Mentoring Partnership Program 2022. Inicijatorka i jedna od članova/ica IPRA ABA Chaptera (Alpe-Balkan-Adria) - lokalne mreže stručnjaka i stručnjakinja iz regiona koji djeluju pod krovnom Međunarodnim udruženjem za odnose s javnošću IPRA.
Prijateljima poznatiji kao Vanja, je nezavisni strateg u oblasti digitalne transformacije, inovacija i digitalnog marketinga, koji pomaže organizacijama u prevazilaženju prepreka i iskorištavanju prilika koje donosi digitalno doba.
Njegovi klijenti su međunarodne organizacije, državne institucije, kompanije sa liste Fortune 500, kao i globalne i regionalne kompanije koje posluju u industrijama kao što su telekomunikacije, farmacija, finansijske usluge, maloprodaja, turizam i roba široke potrošnje. Sarađivao je sa organizacijama kao što su The Coca-Cola Company, Roche, AstraZeneca, MSD, Visa, Japan Tobacco International, Program Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP), Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD), Pivara Trebjesa Nikšić, Crnogorski Telekom, A1 Srbija, Serbia Broadband (SBB), Telemach Crna Gora, Naftna industrija Srbije, Erste Bank Srbija, S-Leasing Srbija, UniCredit Bank, Addiko Bank Srbija, OTP Banka Srbija, NLB Banka, Delhaize Srbija, Bambi, MK Group, UNIQA Crna Gora, GRAWE osiguranje, Triglav osiguranje, Direct Media Crna Gora...
Suosnivač je i predsjednik Digitalizuj.Me, nevladinog udruženja koje nastoji da pomogne građanima i organizacijama u Crnoj Gori da razumiju i iskoriste uzbudljive nove šanse za društvene promjene i biznis u digitalnom okruženju.
Govorio je na više od 220 konferencija i korporativnih događaja u 27 država na četiri kontinenta, od Perua do Tajvana. Bio je TEDx govornik tri puta.
Profesorica doktorica Ana Tkalac Verčić je redovna profesorica u trajnom zvanju na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta – Zagreb. Diplomirala je i magistrirala na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, a doktorirala na Ekonomskom fakultetu – Zagreb, na kojem radi od 1997. godine. Objavila je brojne radove u priznatim međunarodnim znanstvenim časopisima, te bila u ulozi key note govornice na brojnim događajima.
Članica je znanstvenog odbora Centre for Employee Relations & Communication (CERC). Bila je voditeljica je CIPR programa, edukacijskog programa u odnosima s javnošću prema standardima Chartered Institute of Public Relations. Članica je nekoliko znanstvenih i strukovnih udruženja koja uključuju CIPR – Chartered Institute of Public Relations, ICA – International Communication Association te HUOJ – Hrvatsku udrugu za odnose s javnošću u kojoj je bila članica Upravnog odbora, a zatim i Suda časti.
Viši predavač odnosa s javnošću, savjetnik za strateško i krizno komuniciranje i menadžer strateškog komuniciranja s analitičkim i strateškim vještinama stečenim tokom tridesetogodišnje karijere u upravljanju komunikacijama u javnom i privatnom sektoru.
Profesor doktor Dejan Verčić je rukovodilac Odsjeka za komunikologiju i voditelj Centra za marketing i odnose s javnošću na Fakultetu društvenih nauka Univerziteta u Ljubljani, te partner u Herman & partnerji. Prof. Verčić je preduzetnik, istraživač, predavač i autor. Duže od 30 godina savjetuje kompanije, vladine i nevladine organizacije, uključujući predsjednike vlada i država.
Predaje i govori na univerzitetima, akademskim i stručnim skupovima širom svijeta i drugi je najcitiraniji PR stručnjak na svijetu u poslednjih skoro 20 godina, odmah nakon legendarnog Džejmsa E. Gruniga.
Prvi je, i aktuelni predsjedavajući IPRA ABA Chaptera (Alpe-Balkan-Adria) - lokalne mreže stručnjaka i stručnjakinja iz regiona koji djeluju pod krovnom Međunarodnim udruženjem za odnose s javnošću IPRA.
Najra Krvavac je stručnjakinja za strateške komunikacije sa 30 godina iskustva u industriji i fakultetskom potvrdom da se može time baviti. Gotovo pola od tog vremena radi kao freelancerica.
Za vrijeme svog moonlighting perioda je radila za TV kuće (emisiju Latinica HRT-a, Centralni dnevnik sa Senadom Hadžifejzovićem na Hayatu), agencije (Communis i Pristop), a od 2006. godine samostalno vodi klijente. Radila je sa različitim agencijama, međunarodnim organizacijama, institucijama i privatnim kompanijama.
Autorica je brojnih komunikacijskih strategija kompanija u regionu i ”majka” brenda Teta Violeta. Freelancing je prekinula na 5 godina i osnovala agenciju Preduzeće 2017., no od toga je odustala 2021. i vratila se slobodnjaštvu.
Obrazovanje odraslih je niša u kojoj se odlično osjeća, skoro jednako dobro kao i u enologiji i gastronomiji, vodeći komunikacije porodične vinarije i restorana sa Michelin preporukom.
Dugogodišnja je kolumnistica magazina LadiesIn i trenerica javnog nastupa i prezentacijskih vještina.
Živi i sanja na/o Korčuli, a radi u Sarajevu.
Jovana Vulić je menadžerka projekata Digitalizuj.me gdje vodi inicijative koje osnažuju građane i organizacije u Crnoj Gori da koriste digitalne alate i inovativne poslovne modele za društveni i ekonomski razvoj. Kao vlasnica licence TEDxPodgorica, sa svojim timom kreira događaje koji inspirišu lokalne akcije i preispituju ustaljene paradigme.
Zadužena je za odnose s medijima i za partnerstva jedne od vodećih tehnoloških i poslovnih konferencija u jugoistočnoj Evropi - Spark.me.
Jovana je sudija za Core Values na takmičenju First Lego League Crna Gora.
Bila je angažovana i u Youth Innovation Lab Montenegro, gdje je, u saradnji sa UNICEF-om i partnerima, radila na osnaživanju mladih i razvoju strategija održivog razvoja.
Njeno iskustvo obuhvata rad na međunarodnim programima i forumima poput KotorAPSS i LEAP Summit Zagreb.