Govornici/e

Nataša Pavlović Bujas
Radoznala istraživačica i neumorna realizatorka, strastveno obuzeta bihevioralnom naukom i bihevioralnom ekonomijom. Govornica na brojnim konferencijama, predavačica, mentorka i kouč, diplomirala je na Hemijskom fakultetu Univerziteta u Beogradu, ali je uspešnu akademsku karijeru veoma brzo zamenila preduzetničkim životom. S razlogom.Osnivačica je – i direktorka – agencije Blumen group, Fondacije ZRAK i start-up projekta Biljologija Uspeha i autorka brojnih kreativnih projekata. U brojnim udruženjima, u kojima ima vodeću ulogu, konstantno se zalaže za mnogo uticajniji “ženski princip” u biznisu i preduzetništvu – pre svega zbog blagodeti koje društvu donose razumevanje i prihvatanje različitosti i raznovrsnosti ženskog i muškog principa. U poslu i u životu. Iza Nataše je 30+ godina preduzetničkog iskustva, 25+ godina iskustva i učenja u komunikacijama i marketingu, 10+ godina u profesonalnom koučingu i mentoringu i više od 25 najznačajnijih nacionalnih i međunarodnih priznanja. Rođena i odrasla pre internet ere, self-made komunikacijska ekspertkinja, baštovanka i istinski poštovalac prirode. Majka, kćerka, sestra, prijateljica i sve što uz to ide. Uvek radoznala učenica, posvećena stvaralaštvu. Nataša je, u drugom mandatu, globalna predsednica Međunarodne asocijacije za odnose s javnošću – IPRA i jedna od 15 liderki iz celog sveta – alumnistkinja Fortune Most Powerful Women – U.S. Department of State Global Women’s Mentoring Partnership Program 2022. Inicijatorka i jedna od članova/ica IPRA ABA Chaptera (Alpe-Balkan-Adria) - lokalne mreže stručnjaka i stručnjakinja iz regiona koji djeluju pod krovnom Međunarodnim udruženjem za odnose s javnošću IPRA.

Dejan Verčič
Profesor doktor Dejan Verčič je voditelj Centra za marketing i odnose s javnošću na Fakultetu društvenih nauka Univerziteta u Ljubljani, te partner u Herman & partnerji. Prof. Verčič je preduzetnik, istraživač, predavač i autor. Duže od 30 godina savjetuje kompanije, vladine i nevladine organizacije, uključujući predsjednike vlada i država. Predaje i govori na univerzitetima, akademskim i stručnim skupovima širom svijeta i drugi je najcitiraniji PR stručnjak na svijetu u poslednjih skoro 20 godina, odmah nakon legendarnog Džejmsa E. Gruniga. Prvi je, i aktuelni predsjedavajući IPRA ABA Chaptera (Alpe-Balkan-Adria) - lokalne mreže stručnjaka i stručnjakinja iz regiona koji djeluju pod krovnom Međunarodnim udruženjem za odnose s javnošću IPRA.

Pedja Ašanin Gole
Dr Pedja Ašanin Gole je docent za odnose s javnošću na Fakultetu za preduzetništvo, Fakultetu za aplikativne društvene studije i Visokoj školi za poslovne nauke, savjetnik za strateško i krizno komuniciranje i menadžer strateškog komuniciranja s analitičkim i strateškim vještinama stečenim tokom tridesetogodišnje karijere u upravljanju komunikacijama u javnom i privatnom sektoru.

Ana Tkalac Verčič
Profesorica doktorica Ana Tkalac Verčič je redovna profesorica u trajnom zvanju na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta – Zagreb. Diplomirala je i magistrirala na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, a doktorirala na Ekonomskom fakultetu – Zagreb, na kojem radi od 1997. godine. Objavila je brojne radove u priznatim međunarodnim znanstvenim časopisima, te bila u ulozi key note govornice na brojnim događajima. Članica je znanstvenog odbora Centre for Employee Relations & Communication (CERC). Bila je voditeljica je CIPR programa, edukacijskog programa u odnosima s javnošću prema standardima Chartered Institute of Public Relations. Članica je nekoliko znanstvenih i strukovnih udruženja koja uključuju CIPR – Chartered Institute of Public Relations, ICA – International Communication Association te HUOJ – Hrvatsku udrugu za odnose s javnošću u kojoj je bila članica Upravnog odbora, a zatim i Suda časti.

Vladimir Vulić
Prijateljima poznatiji kao Vanja, je nezavisni strateg u oblasti digitalne transformacije, inovacija i digitalnog marketinga, koji pomaže organizacijama u prevazilaženju prepreka i iskorištavanju prilika koje donosi digitalno doba. Njegovi klijenti su međunarodne organizacije, državne institucije, kompanije sa liste Fortune 500, kao i globalne i regionalne kompanije koje posluju u industrijama kao što su telekomunikacije, farmacija, finansijske usluge, maloprodaja, turizam i roba široke potrošnje. Sarađivao je sa organizacijama kao što su The Coca-Cola Company, Roche, AstraZeneca, MSD, Visa, Japan Tobacco International, Program Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP), Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD), Pivara Trebjesa Nikšić, Crnogorski Telekom, A1 Srbija, Serbia Broadband (SBB), Telemach Crna Gora, Naftna industrija Srbije, Erste Bank Srbija, S-Leasing Srbija, UniCredit Bank, Addiko Bank Srbija, OTP Banka Srbija, NLB Banka, Delhaize Srbija, Bambi, MK Group, UNIQA Crna Gora, GRAWE osiguranje, Triglav osiguranje, Direct Media Crna Gora... Suosnivač je i predsjednik Digitalizuj.Me, nevladinog udruženja koje nastoji da pomogne građanima i organizacijama u Crnoj Gori da razumiju i iskoriste uzbudljive nove šanse za društvene promjene i biznis u digitalnom okruženju. Govorio je na više od 220 konferencija i korporativnih događaja u 27 država na četiri kontinenta, od Perua do Tajvana. Bio je TEDx govornik tri puta.

Najra Krvavac
Najra Krvavac je stručnjakinja za strateške komunikacije sa 30 godina iskustva u industriji i fakultetskom potvrdom da se može time baviti. Gotovo pola od tog vremena radi kao freelancerica. Za vrijeme svog moonlighting perioda je radila za TV kuće (emisiju Latinica HRT-a, Centralni dnevnik sa Senadom Hadžifejzovićem na Hayatu), agencije (Communis i Pristop), a od 2006. godine samostalno vodi klijente. Radila je sa različitim agencijama, međunarodnim organizacijama, institucijama i privatnim kompanijama. Autorica je brojnih komunikacijskih strategija kompanija u regionu i ”majka” brenda Teta Violeta. Freelancing je prekinula na 5 godina i osnovala agenciju Preduzeće 2017., no od toga je odustala 2021. i vratila se slobodnjaštvu. Obrazovanje odraslih je niša u kojoj se odlično osjeća, skoro jednako dobro kao i u enologiji i gastronomiji, vodeći komunikacije porodične vinarije i restorana sa Michelin preporukom. Dugogodišnja je kolumnistica magazina LadiesIn i trenerica javnog nastupa i prezentacijskih vještina. Živi i sanja na/o Korčuli, a radi u Sarajevu.

Dr Dragana Vujović Đermanović
Dr Dragana Vujović Đermanović je poslovna mentorka, inovatorka metodologija za razvoj lidera i autorka razvojnog kompleta „Biti uspešan“ koji će uskoro biti objavljen. Kroz svoj mentorski rad transformisala je živote i poslovanje hiljada pojedinaca i organizacija, od startapa do globalnih kompanija. Dobitnica je priznanja „Žena decenije u liderstvu" na Svetskom ženskom ekonomskom forumu i nagrade „Arhitekta sutrašnjice" za doprinos razvoju lidera budućnosti. Dragana je i Poslovna žena godine, jedna od TOP 100 preduzetnica Evrope, Žena zmaj i majka Nikoline (23) i Jovane (19). Živi u Novom Sadu.

Vojislav Voja Žanetić
Komunikolog u marketingu, satiričar i kolumnista, scenarista i pisac. Konsultant je za tržišnu komunikaciju i jedan od prvih profesionalnih kopirajtera u Srbiji. Autor je brojnih komunikacijskih kampanja za proizvode, usluge, industrije i trgovine, političke organizacije i države institucije. Kreativni, komunikacijski, advertising i brand konsultant sa dugogodišnjim iskustvom u kreiranju medijskih sadržaja za domaće i inostrane kompanije. Predavač je na Fakultetu za medije i komunikacije od 2011. godine. Preduzetnik od 1997. godine. Poseduje istovremeno tržišna, korporativna i akademska iskustva i znanja, kako teorijska tako i praktična. Radio je kao kopirajter u agenciji Saatchi & Saatchi, kreativni direktor u Ogilvy & Mather i direktor marketinga u nekoliko kompanija. Dobitnik nekoliko advertajzing nagrada, od čega su neke Zlatni pobednik festivala u Firenci, Zlatni bobanj Portorož, Zlatna ruža Montre, Zlatna ideja Novi Sad. Kolumnista je u Novoj Ekonomiji i Otvorenom parlamentu, ranije pisao kolumne za Dnevni Telegraf, Evropljanin, Nin, Večernje novosti i platformu Okruženje. Široj javnosti poznat je i kao jedan od urednika i tekstopisaca “Indeksovog radio pozorišta”, a kasnije scenarista i koscenarista “Indeksovog pozorišta”. Zajedno sa Dragoljubom Ljubičićem Mićkom i Dražom Petrovićem jedan je od autora emisije „PLjiŽ“. Dobitnik je nagrade “Branko Ćopić” za satiru i Nevenove nagrade za dečju književnost. Autor je više knjiga i jednog scenarija snimljenog igranog filma.

Katarina Bingula

Jovana Vulić
Jovana Vulić je menadžerka projekata Digitalizuj.me gdje vodi inicijative koje osnažuju građane i organizacije u Crnoj Gori da koriste digitalne alate i inovativne poslovne modele za društveni i ekonomski razvoj. Kao vlasnica licence TEDxPodgorica, sa svojim timom kreira događaje koji inspirišu lokalne akcije i preispituju ustaljene paradigme. Zadužena je za odnose s medijima i za partnerstva jedne od vodećih tehnoloških i poslovnih konferencija u jugoistočnoj Evropi - Spark.me. Jovana je sudija za Core Values na takmičenju First Lego League Crna Gora. Bila je angažovana i u Youth Innovation Lab Montenegro, gdje je, u saradnji sa UNICEF-om i partnerima, radila na osnaživanju mladih i razvoju strategija održivog razvoja. Njeno iskustvo obuhvata rad na međunarodnim programima i forumima poput KotorAPSS i LEAP Summit Zagreb.

Minela Vilić
Minela Vilić je komunikologinja i stručnjakinja za marketing s više od 19 godina iskustva u industriji. Kao osnivačica i CEO agencije MiVi Communications Consulting, Minela je poznata po svom inovativnom pristupu komunikacijskim strategijama i kampanjama koje ostavljaju trajan uticaj. Njena karijera obuhvata bogato agencijsko iskustvo u različitim sferama marketinga, organizaciji stotina događaja, vođenju PR, digitalnih i društvenih timova, koordinaciji u izdavaštvu lifestyle i stručnih magazina, upravljanju ključnim klijentima, edukaciji i javnim nastupima. Posebno se ističe njen rad na projektima koji spajaju novinarstvo i PR, kao što je Inspo.ba – lifestyle platforma i medij koji služi kao vodič inspiracije za ljepši, zdraviji, uspješniji i kulturniji način života. Minela je strastvena u pisanju i komunikaciji, vjerujući da su riječi moćan alat za promjenu percepcije i ponašanja. Kroz svoju agenciju, teži biti inspiracija za postizanje najboljeg u svakom klijentu i pojedincu, motivacija za kolege iz industrije i one koji to žele postati.

Miloš Đajić
Miloš Đajić je aktivista u duši, ljevičar, uvijek spreman da se bori za pravdu i javni interes. Osnivač Centra modernih veština, organizacije civilnog društva aktivne na polju političkog obrazovanja, promocije socijaldemokratije, javnog zagovaranja i komunikacije.

Željka Šulc
Željka Šulc je glasnogovornica Misije OSCE-a u BiH od 2014. godine. Prethodna iskustva uključuju poziciju šefice Sekcije za podršku (Odjel za ljudsku dimenziju Misije OSCE-a u BiH), brand manadžerice za Tom Tailor (Sportina grupa, Srbija), te šefice Odjela za marketing i odnose s javnošću u CEEMAN – Central and East European Management Association (sa sjedištem u Sloveniji). Željka je diplomirana politologinja (Univerzitet u Sarajevu) i MBA (IEDC – Bled School of Management).
