Pitali smo naše učesnike o tome šta očekuju i šta ćemo mi čuti od njih na PROACTIVE konferenciji. Evo šta nam je rekao Dragan Močević.
– Šta očekujete od Proactive konferencije – koje predavanje / panel vas najviše zanimaju?
Očekujem da predavači i panelisti na Proactive-u daju osvrt na promjene koje su se desile u komunikacijskom biznisu u posljednjih desetak godina. Posebno me zanima posljednjih 8 godina od kako se Proactive nije održavao, s obzirom da je uvijek bio konferencija koja uvijek predviđa trendove i daje uvide u ono što nas očekuje. Svjedoci smo da je komunikacijski biznis značajno promijenjen i da su komunikacijski stručnjaci morali mnogo radti na sebi da bi se uspijevali baviti kvalitetnom dvosmjernom komunikacijom u interesu organizacija i klijenata za koje rade.
– Ukratko – vaše predavanje / diskusija – šta je ono što ćemo čuti?
Panel diskusija o političkom komuniciranju će po mom mišljenju pokazati jedno novo lice političke komunikacije. Nekada je politička komunikacija bila vezana za programe i ideologiju. Lično smatram da je politička komunikacija sada kombinacija šou biznisa i estrade, bar u Bosni i Hercegovini. Takođe, i populizam je kao začin koji se poput Vegete dodaje u svaku od političkih ideja, stranaka, sukoba i svega što vidimo. Prije svega ovdje mislim na BiH.
– Ko bi / će imati najviše koristi od znanja koja ćemo čuti na konferenciji – kome biste je preporučili?
Proactive nije konferencija koja je bila korisna samo za komunikacijske stručnjake, portparole, PR menadžere, ljude iz agencija, službenike za odnose s javnošću i sl. Proactive je uvijek donosio novi kvalitet koji je mogao biti koristan i za ljude iz marketinga, i za ljude iz sektora ljudskih resursa, i za ljude koji upravljaju velikim organizacijama kao šefovi kabineta i brojnim liderima. Neki od ljudi koji su na Proactive dolazili u početku kao službenici za odnose s javnošću ili portparoli ili PR menadžeri su u međuvremenu postajali ozbiljni menadžeri i poslovni lideri… Jer ko god želi da se bavi nekim biznisom nikada mu nije dovoljno unapređivanja svojih komunikacijskih vještina. Siguran sam da će i ovogodišnji Proactive, s obzirom na teme, opravdati ta očekivanja.