Vladimir Vulić

Vladimir Vulić, prijateljima poznatiji kao Vanja, je nezavisni strateg u oblasti digitalne transformacije, inovacija i digitalnog marketinga, koji pomaže organizacijama u prevazilaženju prepreka i iskorištavanju prilika koje donosi digitalno doba. 

Njegovi klijenti su međunarodne organizacije, državne institucije, kompanije sa liste Fortune 500, kao i globalne i regionalne kompanije koje posluju u industrijama kao što su telekomunikacije, farmacija, finansijske usluge, maloprodaja, turizam i roba široke potrošnje. Sarađivao je sa organizacijama kao što su The Coca-Cola Company, Roche, AstraZeneca, MSD, Visa, Japan Tobacco International, Program Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP), Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD), Pivara Trebjesa Nikšić, Crnogorski Telekom, A1 Srbija, Serbia Broadband (SBB), Telemach Crna Gora, Naftna industrija Srbije, Erste Bank Srbija, S-Leasing Srbija, UniCredit Bank, Addiko Bank Srbija, OTP Banka Srbija, NLB Banka, Delhaize Srbija, Bambi, MK Group, UNIQA Crna Gora, GRAWE osiguranje, Triglav osiguranje, Direct Media Crna Gora… 

Suosnivač je i predsjednik Digitalizuj.Me, nevladinog udruženja koje nastoji da pomogne građanima i organizacijama u Crnoj Gori da razumiju i iskoriste uzbudljive nove šanse za društvene promjene i biznis u digitalnom okruženju.  

Govorio je na više od 220 konferencija i korporativnih događaja u 27 država na četiri kontinenta, od Perua do Tajvana. Bio je TEDx govornik tri puta.